A Gazprom jelenleg összkerékhajtású teherautókból készített, a plató helyére helyezett dobozzal rendelkező járműveket használ arra, hogy az alkalmazottait az épített infrastruktúrától távol lévő munkahelyükre szállítsa; az ilyen járművek kényelmetlenek, hiszen a rugózást sokkal nagyobb terhelésre méretezték és a kényelmi szolgáltatások is minimálisak. Ez változik meg a Kamaz által kifejezetten a Gazprom igényeire kifejlesztett 6250-es típusjelzésű, összkerékhajtású autóbusszal, amelyet a K5-ös teherautó alapján készítettek. A fülkével egybeépítették az utasteret, amelynek a vázát szabványos zártszelvényből szerkesztették (könnyű javíthatóság), a külső borítópanelek műanyagból készültek.
Fontos változás, hogy a rugózást az autóbusz tömegre méretezték, a kényelem javítása érdekében a laprugókat hidraulikus lengéscsillapítókkal és légrugókkal is kiegészítették. A motor 290 lóerős turbódízel, a váltó 6 fokozatú automata, az üzemanyag pedig földgáz. Kétféle belső kialakítással gyártják a Kamaz-6250-est, 32 utas vagy 23 utas+extra poggyásztér lehet az elrendezés, minden ülőhelyhez 3 pontos biztonsági öv tartozik, opciósan extra hőszigeteléssel és fűtéssel (a kiegészítő fűtés széria a légkondicionálóval együtt) ellátott sarkvidéki kivitelben is megépítik a terepjáró autóbuszt. A tervek között szerepel mobil tárgyaló, orvosi rendelő megvalósítása is ezen az alapon.