Ennél még a vele lényegében azonos autó, a Dongfeng Fengshen A9-es is jobban néz ki, annál legalább következetesen a konzervatív vonalat követték, nem próbáltak meg varázsolni a fényszóró kialakításával. Ezen kívül egy lényegi eltérés van, a Citroën teljesen digitális műszeregységet kap. A lemezek alatt és részben fölött, hiszen például az oldalajtók csereszabatosak, a két autó egyforma, a PSA Csoport EMP2-es padlólemezét használja, és várhatóan csak 1,8 literes benzines turbómotorral kínálják majd, amihez hatfokozatú automatikus váltó csatlakozik. Többet majd a Pekingi Autószalonra időzített leleplezés alkalmával tudunk majd meg a Citroën C6-os második generációjáról.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!