A Jaguar/Land Rover márkák kihagyták a Detroiti Autószalont, de az anyacég, a Tata Motors azért egy tanulmánnyal képviseltette magát Észak-Amerikában. A Tata eMO nevű elektromos mikroautóról annyi biztos, hogy nem kerül sorozatgyártásba.
Méretre nagyjából akkora az eMO, mint a Nano, de nem említhető egy lapon a két autó. Egyfelől a tanulmány jól néz ki, a ,messze hátrahúzott szélvédő, a csupaüveg hátfal nagyon aktuális megoldások. A 2+2 ajtós, B oszlop nélküli bejutási lehetőség is modern. Annyi párhuzam azért van a Nano-val, hogy a hátsó ülések mögötti csomagtérhez csak az utastér felől lehet hozzáférni.
Pakolni egyébként a felhajtható ülőlapos hátsó ülés helyére is lehet, de az utas előtt is hatalmas üreg van a műszerfalon. A középkonzol épp csak annyira széles,hogy elválassza egymástól a vezető és az utas lábát – a műszerfal meg egy, ennek a tetejére rögzített táblagép.
A végsebesség egyébként 105 km/óra, a hatóválsági ideális körülmények között 160 km. A Tata eMO sorozatgyártásban nagyjából 20 000 dolláros árba kerülne, de az indiaiak kijelentették, hogy – ebben a formában – nem fogják gyártani.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!