A legnagyobb baja a vásárlóknak az volt a BMW X3-as típusával, hogy annak nagyon is unalmas a megjelenése. Nincsenek a lemezeket fodrozó lángfelületek, a karosszériahullámok is visszafogottak. Ezen próbáltak most változtatni a modellfrissítés keretében, de a kicsit átformált körvonalú fényszórót leszámítva nem nagyon változtak a dolgok. Persze az oldalsó irányjelzők a külső tükrök házába költöztek, és a lökhárítók fröccsöntő-formáját is átalakították, és itt is megjelent a szabadkezes csomagtérnyitás – a lökhárító mögött állva láblengetéssel lehet mozgásra bírni az elektromos működtetésű fedelet.
Az utastérben végre beköszöntött a fekete zongoralakk-korszak, kicsivel több krómot adagolnak, és a két első ülés közötti pohártartók elhúzható fedelet kaptak. És ez még nem minden, a legújabb iDrive kezelőszervet lehet markolászni, és van egy új XLine felszereltségi szint azoknak, akik olyasmire vágynak, amit eddig legfeljebb egyedi extrák gondos összeválogatásával értek el.
Európában az X3-asok derékhadába kerülő 2,0 literes dízelmotorban találtak még 6 lóerőt, miközben az euró 6-os normára állították át őket, így a 18d modell már 150 lóerős, a 20d pedig 190 lóerős. Mindkettőnek csökkent a szabványos fogyasztása, a hátsókerékhajtású 18 d a feláras Streamline Styling 306-os felnikkel és alacsony gördülési ellenállású abronccsal mindössze 4,7 l/100 km-es átlagot tud. Az automatikus váltóval szerelt példányoknál 7, százalékos a (laboratóriumi) fogyasztás-csökkenés. A megújult BMW X3-as áprilistól lesz a kereskedésekben.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!