Két és fél évvel az aktuális 911-es piacra dobását követően mutatta be a Porsche a GTS változatot, amely jelen esetben 480 lóerős teljesítménnyel koronázza meg a Carrera-kínálatot – efölött a szívómotoros GT3-as és a Turbo modellek helyezkednek el, de azoknál nem elérhető a Targa karosszéria. A Carrera S-hez és az előző generációs GTS-hez képest 30 lóerővel nőtt a 3,0 literes turbómotor teljesítménye, a maximális nyomaték 570 Nm.
A nyolcfokozatú duplakuplungos váltóval mindössze 3,3 másodpercig tart a 0-100 km/óra sprint, de kérhető hétfokozatú kézi kapcsolású váltó is. A 911 Carrera GTS egyedi futóműhangolást (hátul dupla rugókkal) és a 911 Turbo S fékrendszerét kapja, az opciós listán van tömegcsökkentő csomag, aminek megrendelésével 25 kg-ot lehet megspórolni (karbon ülések, lítium-ion akkumulátor, vékonyabb oldalablakok). A karosszéria külsején fekete díszeket látunk, a Sport Design csomag az alapfelszereléshez tartozik, az utastérben a mikroszálas Race-Tex kárpitot találjuk. A Porsche 911 Carrera GTS és Carrera 4 GTS novembertől kerül az utcákra.