Gömbölyűbb megjelenést kapott a Suzuki Celerio miniautó új generációja, az indiai Maruti gyártja az új modellt, amelynél már a K10C motorkódos, kettős (szívócső-közvetlen) befecskendezésű, motorleállítós 1,0 literes szívómotor is debütál: a teljesítmény 67 LE, a maximális nyomaték 89 Nm, a váltó 5 fokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált. Mindenféle hibrid segítség nélkül az indiai szabvány szerinti átlagfogyasztás 3,8 l/100 km.
A legújabb divatnak megfelelően nincs hardveres navigáció, de az érintőképernyős fejegység segítségével csatlakoztatott okostelefonnal lehet navigálni, Indiában luxusautós részlet a nyomógombos motorindítás, a visszagurulás-gátló funkció. Talán ezek miatt számít arrafelé drágának az új Celerio, az indulóár 499 000 rúpia (2,1 millió Ft), a robotváltós csúcsmodellért 694 000 rúpiát, (2,95 millió Ft) kérnek – a hasonló méretű Spresso nevű SUV-stílusú mini indulóára 378 000 rúpia, azaz 1,6 millió Ft.
A Heartect alapra felépített Celerio esetén alapvetően maradtak az előd méretei, de 55 mm-rel megnövelték a szélességet, ez tágasabb utasteret és 40%-kal nagyobb, 313 literes csomagteret eredményezett. Nem valószínű, hogy Európában is megvásárolható lesz a második generációs Suzuki Celerio.