A Dacia Sandero és Logan típusánál használt 1,2 literes négyhengeres benzinmotor változatlan teljesítménnyel és maximális nyomatékkal rendelkezik, de a 107 Nm-es maximum már alacsonyabb, 4250/perces fordulaton mérhető. A szabványos fogyasztás nem változott azt követően, hogy immár Euro 6-os normáknak megfelelően üzemel, de a CO2-kibocsájtása 135-ről 130 g/km-re csökkent. A 0,9 literes háromhengeres turbómotor változatlanul 90 lóerős, de a maximális nyomaték 135-ről 140 Nm-re emelkedett, és az immár alapáron adott motorleállító miatt a szabványos fogyasztás 4,7 l/100 km-re csökkent. Az 1,5 literes turbódízelnél a szabványos fogyasztás csökkent.
A Dacia Dusternél már nem volt elég továbbfejleszteni az 1,6 literes benzinmotort, ezért egy teljesen új fejlesztésű, 16 szelepes négyhengerest kapott a szabadidő-autó. A maximális teljesítmény 115 LE/156 Nm, és elsőkerékhajtás esetén 5 fokozatú, összkerékhajtásnál 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik hozzá, jelentősen csökken a szabványos átlagfogyasztás a 105 lóerős benzineshez képest annak köszönhetően, hogy széria a motorleállító. Az 1,5-ös dízelmotor változatlan teljesítménnyel, de némileg alacsonyabb szabványos fogyasztással folytatja pályafutását.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!