Megkapta az 1.5 dCi négyhengeres legújabb változatát a Nissan Juke öszvér, aminek köszönhetően 14 százalékkal lett takarékosabb – 4,2 l/100 km az új adat. De csak a városi környezetet favorizáló szabványos mérési ciklus szerint, ahol remekelt az immár alapáron járó motorleállító.
A gyakorlatban sokkal jobban örülnek majd a vásárlók, hogy a korábbinál simább járású és csendesebb a kis dízel. A csúcsteljesítmény továbbra is 110 lóerő, a maximális nyomaték 260 Nm-re emelkedett, az első két fokozatot rövidebbre, a többi négyet hosszabbra vették – állítólag elbírja ezt a korábbinál nyomatékosabb erőforrás. A műszaki változások listája többek között piezo-elektromos befecskendező-fúvókákat, új turbófeltöltőt és a korábbinál direktebb szívósort jelent. A kipufogó-gázok károsanyag-tartalma immár az Euro 6-os szintet is alulmúlja. A Nissan Juke esetén az értékesítések 40 százalékát tette ki mostanáig az 1.5 dCi erőforrás, a jövőben várhatóan emelkedni fog ez az arány.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!