Magyarországon a magas forgalomba helyezési költségek miatt nem fogják forgalmazni a 2,2 literes dízellel szerelt Civic-et, helyette mi csak a tavasztól választható, 1,6 literes négyhengerest kapjuk. A legfrissebb információk szerint nem kell bánkódni e miatt.
Az 1.6 i-CDTi névre keresztelt erőforrás a Honda saját fejlesztése, a teljesítménye 120 lóerő (4000-es fordulaton), a maximális nyomatéka 300 Nm (2000-es fordulaton). Az európai mérési ciklus szerinti fogyasztás még nem ismert, annyit azért elárult a Honda, hogy a CO2 kibocsájtás alulmúlja majd a 100 g/km alatti értéket – ez azt jelenti, hogy a szabványos átlag alacsonyabb lesz a 3,8 l/100 km-es értéknél. Jól látszik, hogy a Honda tényleg komolyan gondolja, hogy három éven belül az összes kategóriában övé lesz a legtakarékosabb belső égésű erőforrás…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!