A Cadillac márka az óriási Ciel kabrió után most egy hasonló stílusban készült, de sokkal reálisabb méretű kupéval tanulmányozza, milyen irányba lehet továbbfejleszteni a jelenlegi formavilágát. Könnyen lehet, hogy az Elmiraj nevű autóval sorozatgyártásban is találkozhatunk majd, hiszen a Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Opel Monza tanulmánnyal közös technikára épül.
A Cadillac új hátsókerékhajtású padlólemezére egy 5,2 méter hosszú, 1,9 méter széles és 1,4 méter magas lépcsős hátú kupé karosszériát hoztak össze, amely a klasszikus arányok mellett 22 colos felnikkel és csík LED lámpákkal rendelkezik elöl-hátul. Igazi sportkocsiról lehet szó, hiszen hiányzik a hűtőrács tradicionális osztása, helyette a CTS-V rácsát kapta a tanulmány. Ehhez passzol a motor is, ami egy teljesen új fejlesztésű, 4,5 liter lökettérfogatú biturbó V8-as 500 lóerővel, 678 Nm-es maximális nyomatékkal.
Persze a kényelemre is odafigyeltek a Cadillac Elmiraj megalkotása során, a hátsó sorba való beülést megkönnyítendő az első ülések gombnyomásra nem csak előrecsúsznak, de 25 centivel fel is emelik ülőlapjukat, hogy elférjen a hátra beszálló ember lába, ezen kívül a hátsó ülés is előrecsúszik 10 centit, hogy rövidebb legyen a leküzdendő távolság.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!