Noha a sajtóközlemény eleje arról, szól, hogy a HiPhi Z alapján készített HiPhi A fejlesztésében besegített az Apollo Automobili nevű szuperautó-gyártó is; azt már nem részletezik, hogy miből áll ez a segítség. Az biztos, hogy a 3 hajtómotoros, 1305 LE rendszerteljesítményű hajtás a HiPhi saját fejlesztése, ahogy az új akkumulátor is, aminek 1500 kW (2040 LE) a teljesítményleadása – ezt ugyan nem használják ki, de az 1305 lóerő nem csak pár pillanatig, hanem 30 percig lehívható a túlmelegedés veszélye nélkül! A 800 voltos feszültségű akkumulátor karbon alsó páncélt és tűzálló karbon felső fedélt kap.
Mivel a HiPhi Z önmagában is elég feltűnő jelenség, a HiPhi A megjelenésén épp csak a módosított aerodinamikai csomag az újdonság, meg hogy drágább/könnyebb anyagokból készítettek el egyes elemeket. Sikerült 50:505-os tengelyek közötti tömegeloszlást elérni, már összkerék-kormányzás is van a fedélzeten és az elektronikus beavatkozókat is áthangolták, így sikerült 15%-kal növelni az elérhető kanyarsebességet emellett 10%-kal tudták javítani a fékhatást. A 0-100 km/óra gyorsulás kicsivel több, mint 2 másodpercig tart majd a HiPhi ígérete szerint, és ez álló helyzetből és nem Tesla-módszerrel gurulásból mért érték, a végsebesség megközelíti a 300 km/órát. Korlátozott darabszámban készítik csak a HiPhi A-t, az első példányokat 2025 elején adják át az ügyfeleknek.