Amíg a Honda saját standján az S660 Neo Classic épp csak új kerekeket és fényezést kapott, addig a Mugen tuningcég már merészebben nyúlt a középmotoros roadsterhez. Teljesen új orrot készítettek, a nagy méretű középső légbeömlő a csíkszerű gyári fényszórókkal bugattis hatást eredményez, amire ráerősítenek még a nagy átmérőjű polírozott felnik is – elöl 18, hátul 19 colos darabokat alkalmaztak.
Hátul is bátran nyúltak a széria-karosszériához, eltüntették a középmotor fölötti domborulatokat és borzasztóan kiszélesítették a kerékjáratokat, de például a gyári hátsó lámpákat már a helyükön hagyták. A motorhoz nem nyúltak, tehát 64 lóerős a 0,66 literes turbómotor. Arról nincs információ, hogy a Mugen kínálatában megjelenik-e a Garu által mintázott karosszéria-átalakító készlet a Honda S660 Roadsterhez, az biztos, hogy a közönségnek tetszik, hiszen a Tokiói Autószalonon a Legjobb Tanulmánynak szavazták meg.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!