Egy dolgot lehet elismerni a Ssangyong formatervezőivel kapcsolatban: tudnak rajzolni. No nem autó formát, hanem magát a rajzot tudják úgy előadni, hogy az több, mint megszépíti a valóságot.
Nem hiszik? Kattintsanak csak ide, és akkor megnyílik az a hír, amelyben a dél-koreai márka új egyterűjének hivatalos vázlatai láthatóak. Azon, ha nem is kecses meg divatos, de egy emészthető megjelenésű járművet látunk. Ehhez képest itt vannak az első fényképek, amelyek a maga természetes valójában mutatják az új Rodiust (Európában marad a név).
Újra indul a vita, melyik is a világ legrondább autója: az első, vagy a második generációs Rodius? A fotókat-rajzokat összenézve elég jelentős eltéréseket látunk például a hátsó oldalablakban elhelyezett extra tetőoszlopnál, és valahogy az orr se olyan kecses, ahogy azt eredetileg felvázolták.
És ez alkalommal a beltérben is ámokfutottak egy keveset a formatervezők, vegyük csak a műszereket, amelyek elfoglalják az egész középkonzol felső részét. De ez még nem minden, hiszen rögtön a kormány mögött látjuk a második műszeregységet, egy négyzet alakú digitális kijelzőt, amelynek olyan műanyag tartót szabtak, amibe egyébként három órát el lehetne helyezni. Vagy vegyük a kormányoszlopon ledugózott gyújtáskapcsoló-helyet, amely mellett 5 centivel helyezték el a motorindító gombot. Genfben lesz a világpremier.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!