A Donkervoort D8 GTO esetén meg kellett növelni a karosszériát, hogy elég helye legyen a Győrben gyártott 2.5 TFSI soros öthengeres turbómotornak. Az első tengely 35 centivel került előrébb (az extra henger mellett egy hatalmas töltőlevegő-hűtőnek is kellett a hely), a szélesség 15 centivel növekedett.
Aggódni nem kell, hiába növekedett 700 kg-ra az autó tömege, az erőforráson is módosítottak egy keveset, így annak teljesítménye immár 400 lóerő, maximális nyomatéka 450 Nm.
A Donkervoort D8 GTO sorozatgyártása 2012-ben indul, pontos menetteljesítményeket is csak akkor adnak majd közre. Addig azzal vigasztalódhatunk, hogy ezzel az autóval még Bugatti Veyront is le tudunk gyorsulni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!