Az aktív életstílust folytató városi fiataloknak szánt járművet mintáz a Hyundai Curb tanulmány, ami azért lett szabadidő-autó, mert a tervezők gondoltak a jövőre. Egészen pontosan arra, hogy az aszfalt minőségében nem várható javulás a közeljövőben, így olyan autót kell készíteni, ami gond nélkül megbirkózik a kátyúkkal.
Ezen kívül kihúzható biciklitartó, felnyitható tetőcsomagtartó is van, a 22 colos felnikre egyébként speciális Michelin abroncsokat szereltek, amelyek mintázatát a belső tér ihlette. Vagy fordítva. Így utólag már nehéz megmondani, melyik volt kész előbb. Az utastérben az új BlueLink névre hallgató, internet-hozzáférés segítségével sokoldalú fejegysége gondoskodik arról, hogy a fiatalok is megkedveljék az autót.
Azért, hogy a vezetőnek ne kelljen levennie a szemét az útról, a legfontosabb ionformációkat a szélvédőre vetítik ki. Erre egyébként azért van szükség, mert a motortérbe az új, 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses benzinmotor turbós változatát építették, amelynek 175 lóerő a teljesítménye, és ennek megfelelően repíti a mindössze 4,2 méter hosszú elsőkerékhajtású autót. Nem tudni, hogy megvalósul-e az autó, de az 1,6-os turbómotor előbb-utóbb bekerül majd a Veloster motorterébe.