2015-ben mutatkozott be a 25 cm-rel nyújtott tengelytávolságú Lada Vesta limuzin, a Signature utónevű autó az akkori cégvezető Bo Anderssonnak készített meglepetés volt. Az ötletgazda, a fejlesztőrészleg akkori irányítója, Harald Grübel figyelmeztetésben részesült az eset kapcsán, hiszen a nagyfőnök tudta nélkül költötte a pénzt ilyen haszontalan autóra.
Összesen négy példány készült házilagos módszerekkel, a tetőlemezt és a karosszériákat kézzel hegesztették össze két elvágott darabból. Semmiféle töréstesztet nem végeztek, és csak ideiglenes rendszámmal közlekednek a közutakon a Signature-ök, nincs típusbizonyítványuk.
Azért került figyelem erre a különleges változatra, mert nemrég Vlagyimir Zsirinovszkij kezdeményezésére Vlagyimir Volfovics előterjesztést terjesztett be, miszerint most, hogy az elnök és kísérete orosz járművekbe ül át hamarosan, ideje lenne a köztisztviselői kart is hazai járműbe átültetni. A jelenleg rendszeresített Ford Mondeókat váltanák ki a Vesta Signature-rel a politikusok akarata szerint. A Lada azonban másként látja a helyzetet, kijelentették, nincs szándékukban az autó kifejlesztése, ami több mint egy éves munka lenne, és különben is a végeredmény drágább lenne a Mondeónál.