Az autóversenyző Aljosa Tushek még 2012-ben dobta piacra a benzinmotoros Renovatio nevű konstrukcióját, amelyet 2019-ben követett a hibrid TS 900 H Apex, most pedig itt a Tushek márka legújabb modellje, amely plug-in hibrid (Aeon H) vagy akkumulátoros-elektromos (Aeon E) hajtással készül. Pontosabb részletekkel majd pár héten belül szolgálnak, de addig is elárulták, hogy egyedülálló tömeg/teljesítmény aránnyal akarják dominálni a szuperautó-piacot.
A Tushek Aeon H plug-in hibrid hajtás esetén egy feltöltött V8-as és az első tengelyt hajtó villanymotorok szállítják az 1957 lóerős rendszerteljesítményt, ami az 1480 kg-os saját tömeg mellett 1:1,3 tömeg/teljesítmény arányt jelent. A Tushek Aeon E rendszerteljesítménye 2535 lóerő, ez az épp 1,6 tonna alatti saját tömeggel 1:1,7 tömeg/teljesítmény arányt eredményez. A Tushek műhely a teljes egészében személyre szabható belsőt is ígér, erről a további számokkal együtt később lesz információ.