Szélesebb és nagyobb lett az Audi A4-es orrát díszítő hűtőrács, a fényszórók formája egyszerűsödött; alapfelszerelés a LED-es lámpa, extraként mátrix LED fényszóró is elérhető. Az alap megjelenés mellett Advanced és S Line külső is rendelhető, és akkor még ott van az Allroad és az S4 változat is, szóval nem pihentek a formatervezők az átalakítás során.
Kicsit a vezető felé fordították a nagy méretű központi kijelzőt, a belső hangulatok szabadon választhatóak függetlenül a külső megjelenéstől. Az első ülések közötti kezelőszerv a korábbi forgókapcsoló helyett érintésérzékeny felület, az új generációs fejegység újfajta online szolgáltatásokat tesz elérhetővé.
Hat turbómotor közül lehet választani Európában a 150-347 lóerő közötti sávban, ezek közül három kap 12V-os lágy-hibrid rendszert, az S4-esben dolgozó 3,0 literes V6-os, elektromos légsűrítős TDI pedig 48V-os lágy-hibridként koronázza meg a választékot. A 700 Nm-es nyomatékú dízellel szerelt S4 TDI Sedan 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
Az A4 Allroad a 35 mm-rel nagyobb hasmagasság mellett alsó védőlemezeket is kap, elöl 6, hátul 11 mm-rel szélesebb a nyomtávja a kombihoz képest. Hamarosan a kereskedésekben lesz a felfrissített Audi A4 modellcsalád.