A szabadidő-autóknál azért kedvelik jobban a szabadidő-kupé karosszériát a gyártók, mert kvázi ugyanazért az autóért még több pénzt tudnak elkérni. Az Audi e-tron villanyautó esetén némim gyakorlati előnyt is kap a kedves ügyfél, a laposabb befejezés miatt alacsonyabb a kupé légellenállása, aminek köszönhetően a WLTP-szabvány szerint mért hatótávolság nagyobb – 10 km-rel, azaz 446 km. Ezért cserébe le kell mondani egy kevés csomagtartóról, hiszen 660 helyett „csak” 615 literes a csomagtér befogadóképessége alaphelyzetben.
Amikor 2020 tavaszán megkezdődik az Audi e-tron Sportback forgalmazása, már két hajtással lehet majd rendelni a típust. A jól ismert 55 quattro (95 kWh kapacitású akkumulátor, 408 LE/600 Nm rendszerteljesítmény) mellett az 50 quattro jelzésű hajtás is elérhető lesz (71 kWh kapacitású akkumulátor, 313 LE/540 Nm rendszerteljesítmény). Utóbbinál az akkumulátor 120 kg-mal könnyebb, a WLTP-mérés szerinti hatótávolság pedig 347 km. A kupé karosszériával lesz elérhető az e-tron családnál az első, digitális mátrix-LED fényszóró, amely a korábbinál nagyobb felbontással – pontosabban – dolgozik.