Párizsra ígérte a CR-Z hibrid sportkupé frissítésének bemutatóját a Honda, azonban rácáfolt saját magára azzal, hogy egy héttel korábban a Jakartai Autószalonon már bemutatta az újdonságot.
Szokás szerint a legfontosabb változások az orrnál történtek, teljesen új az első lökhárító, a ködlámpák, megváltozott a légbeömlő formája, LED-es nappali menetfény került a fényszóróba, újak a 17 colos könnyűfém felnik, a külső tükrök és a LED-es hátsó lámpák is. Az utastérben a kárpitok mellett egy S+ kapcsoló jelenti a változást, utóbbi a Plus Sport System kapcsolója, ami nagyon érzékenyen reagáló gázpedált-motort eredményez.
Az 1,5 literes benzinmotort finomították, a hat fokozatú kézi kapcsolású váltóval immár 120 lóerő a teljesítménye, a CVT váltó esetén 118 lóerős, és ehhez még hozzájön a 20 lóerő teljesítményű elektromos motor. A rendszerteljesítmény 136/135 lóerő váltótól függően, ami érezhető javulás a jelenlegi 124 lóerős rendszerteljesítményhez képest. Jövő februárban indul a felfrissített Honda CR-Z forgalmazása.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!