Az Abarth Days 2019 rendezvényen jelentették be a márka 70 éves fennállását ünneplő 595 70°Anniversario elnevezésű autót, amely az Abarth és a Fiat mérnökei által szélcsatornában tökéletesített Spoiler ad Assetto Variabile elnevezésű tetőspoiler első alkalmazása. Ezt a légterelőt kívülről lehet állítani, szóval kicsit előre kell gondolkoznia annak, aki ki akarja használni az autót nagy sebességnél stabilizáló szárny előnyeit.
A 0-60° közötti tartományban összesen 12 pozícióban rögzíthető a szárny, maximális nyitásnál 42 kg-mal növeli a leszorító-erőt 200 km/órás tempónál, de gyakorlati példát is közöltek, ilyenkor a Vallelunga pálya Curvone kanyarjában 40%-kal kevesebb kormánykorrekcióra van szükség. Magától értetődően a Record Monza kipufogó is ott van a fedélzeten a megfelelő zenei aláfestés érdekében, a fékrendszert a Brembo szállítja elöl négydugattyús nyergekkel és 305 mm-es tárcsákkal.
Az Abarth 695 70°Anniversario-n debütál a Monza 1958 elnevezésű zöld szín, ami az abban az évben hat sebességrekordot megszerző 500 Abarthról származik, amelyet itt Campovolo szürke színnel egészítenek ki. A tetőspoiler mellett a karosszériakészlet is ott van a fedélzeten, a felnik a 17 colos SuperSport darabok. Kifejezetten ide készültek a Sabelt Tricolore ülések, a rengeteg jelvény mellett sorszámot tartalmazó plakett is kerül az utastérbe.
A motortérbe az Abarth legerősebb motorja kerül, tehát 180 lóerőt és 250 Nm-t tud az 1,4 literes turbómotor, a csúcssebesség 225 km/óra – a tetőspoiler 0°-os alapállásban –, a 0-100 km/óra gyorsulás 6,7 másodpercig tart.