Ha minden jól megy, a Canoo nevű startup vállalkozás 2021-ben akarja elkezdeni első autójának – még két másik típust építenek fel ugyanerre az alvázra – sorozatgyártását, amely egy személyszállító egyterű lesz. Annyira szó szerint kell venni ezt a megfogalmazást, hogy nincs különálló csomagtér, bármilyen rakományt az utastérben kell elhelyezni.
Meglehetősen egyszerű a forma, majdnem szimmetrikus az orr és a far megjelenése, a dizájner az a Richard Kim volt, aki a BMW-nél az i3 és i8 modelleken is dolgozott, majd a Faraday Future-hez igazolt át, ahonnan 2017-ben ment át az akkor még EVelozity néven futó mostani startuphoz. A karosszériában elrejtik az önvezetéshez szükséges érzékelőket, mert teljesen automatikus közlekedésre is képes a jármű, azonban két pedált és kormánykereket is elhelyeztek a rend kedvéért az első sorban.
Az itt lévő üléseket szembe lehet fordítani a hátsó, U alakú paddal, ahol egyébként csak hárman utazhatnak, hiszen ennyi biztonsági övet helyeztek el (az EU területén csak a menetirányra merőlegesen elhelyezett üléseken lehet utazni). Van olyan fotó, ahol látható, hogy az U szárának végén az ülőlap kihúzható, és olyankor kényelmesen lehet ott ülni – de csak az autó álló helyzetében. Műszakilag egy darab, hátra beépített 300 lóerős csúcsteljesítményű villanymotort használnak és egy 80 kWh kapacitású akkumulátort, ami 402 km-es hatótávolságra jó.
A Canoo reményei szerint még 2021-ben megindulhat az új modell sorozatgyártása, amelyet nem lehet majd megvásárolni, csak előfizetéssel lehet majd hozzájutni az önvezető egyterűhöz. A havi díjban benne lesz minden a karbantartástól kezdve a biztosításon át a töltési díjig.