A Chrysler új izommotorjának mindegy, milyen csomagolásba szerelik: 392 köbinch, magyarul 6,4 lökettérfogat mindennel elbánik. A Chrysler 300 SRT8-al könnyedén elboldogul, a Jeep Grand Cherokee SRT8-ból pedig a márka eddigi leggyorsabb autóját faragja.
A Chrysler 300 esetén a Street and Racing Technology modell esetén 465 lóerős teljesítménynek és 630 Nm-es nyomatéknak örülhet a sofőr. A nagyobb teljesítmény és lökettérfogat ellenére az autó országúti fogyasztása negyedével csökkent annak köszönhetően, hogy a korábbinál sokkal szélesebb tartományban képes négy hengerrel üzemelni az erőforrás. Kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsít fel a 300 SRT8 96 km/órás tempóra, végsebessége 281 km/óra.
A Chrysler 300 SRT8-hoz adott elektronikus lengéscsillapítás fejlettebb a normál példányokhoz adottnál, a kormányszöget, a kormányforgatás sebességét, a kereszt- és hosszirányú gyorsulást is figyelembe veszi. A nagyobb teljesítményű fékeken kívül egyedi kormánymű és hidraulikus rásegítés is jár az autóhoz.
A Jeep Grand Cherokke SRT8 esetén ilyen finomságokra nem számíthatunk, csak brutális teljesítményre. Itt is 465 lóerő és 630 Nm a 6,4 literes Hemi V8-as teljesítménye, a fogyasztáscsökkenés azonban a nagyobb méretek miatt csak 13 százalékos. A Quadra Trac összkerékhajtás a rendelkezésre álló nyomatéknak akár száz százalékát képes egy hátsó kerékre irányítani. Természetesen a rendszert úgy hangolták, hogy közúton a lehető legnagyobb kanyarsebességet tudja elérni az autó.
A hatalmas kerekeknek és az áthangolt felfüggesztésnek köszönhetően akár 0,9 G-s keresztgyorsulást tud elérni a Grand Cherokee SRT8, kívül csak olyan menetdinamikai adat áll a rendelkezésünkre, hogy a 0-160-0 sprintet nagyjából 16,5 másodperc alatt teljesíti a batár. Nem rossz, ahogy a 250 km/órás végsebesség sem az. Nem valószínű, hogy Európába is eljutnak a Chrysler 300 és a Jeep Grand Cherokee SRT8 változatai, bár azt se lehet kizárni, hogy a Thema után a Thema 8.32-t is feltámasztják.