Amíg a Seat Leon ST nevű kombinál a szabadidő-autós megjelenés a hasmagasság minimális növelését és fekete műanyag védőburkolatot jelent, addig az eleve szabadidő-autó Ateca karosszériáját eltérően módosították. Például nem kellett műanyag védőszoknyát készíteni, mert már van ilyen a karosszérián, helyette karcolásnak ellenálló, matt olivazöld bevonatot kapott a karosszéria, és nyomokban azért narancs szín is felfedezhető.
Új első lökhárítót készítettek a formatervezők, az alsó betét már nem egyszerű kályhaezüstre fényezett műanyag, hanem a motortér alá benyúló alumínium védőlemez. Egyedi 18 colos felniket kapott az autó, de ennél többet segít az előrejutásban a bütykös profilú terepjáró-abroncs, ami nagyobb hasmagasságot is biztosít.
Az utastérben is földszíneket használtak, kávébarna és zöld a bőrkárpit, az XP feliratot tartalmazó alumínium lemezekből nem csak a küszöbökre jutott, de a csomagtér peremére is. Az X-Perience tanulmány motorterébe az Ateca legerősebb motorját, a 2,0 literes 190 lóerős turbódízelt tették, és természetesen a 4Drive összkerékhajtás is ott van a fedélzeten.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!