Már az előző generáció piacra dobását megelőlegező tanulmány is kabrió volt, azonban a nyitható, hatalmas méretű fémtető nem bizonyult gazdaságosan gyárthatóak. Épp ezért az új generációból egy olyan roadster készül, ami a Renault Wind-hez hasonlóan bukókerettel rendelkezik.
Az új Sport alapján készülő Swift Roadster 130 lóerős motorjával és alig több, mint 800 kg-os tömegével nagyon izgalmas kombinációnak ígérkezik, és annak ellenére, hogy kategóriájában jó áron kínálják, csak meglehetősen szerény darabszámokban készülhet. Még attól se várnak sokat, hogy az 1,3 literes dízel biturbó változatát is elkészítették az autó számára.
Sokkal nagyobb sikerre számíthat a növelt hasmagasságú, összkerékhajtású szabadidő-autó, ami nem az SX4 vetélytársa, hiszen csak az 1,3 literes dízellel készítik, míg a nagyobb testvérben csak kétliteres dízelhez van összkerékhajtás. Ebben az autóban már a VW-tól átvett, hétfokozatú dupla kuplungos váltót és viszkó-kuplungos összkerékhajtást használják. A kis méretű és könnyű autó még ezzel a technikával is igen jó terepjáró-képességekkel rendelkezik majd, ezért az anyagi károk mérséklése miatt fényezetlen fekete lökhárítókkal szerelik majd az autót.