Decemberben már megismerhettük az új DS 4 technikájának néhány elemét, most hivatalosan is leleplezték a szériaváltozatot, amelynek az ősszel indul majd a gyártása Rüsselsheimben, és valamikor az utolsó negyedévben kerülnek az első példányok az ügyfelekhez. Látványos lett a karosszéria, a formatervezők rávették a mérnököket arra, hogy komolyabban belenyúljanak az EMP2-es padlólemezbe, laposabb lett a motorháztető, hátrébb került a szélvédő, a tűzfal és az első ülések környékén merevebb a padlólemez; utóbbi a zajkomfortot javítja.
Amíg elölről nézve a DS 7 kapcsán már ismerős lehet a megjelenés – igaz, itt szélesebb és laposabb az orr –, oldalról már sokkal lendületesebb képet mutat a klasszikus kompaktok és a szabadidő-autók között félúton elhelyezkedő modell, a hirtelen befejezés aerodinamikailag előnyös. Maga a karosszéria 4,4 méter hosszú, 1,83 méter széles és 1,47 méter magas, a tengelytávolság 2675 mm, a csomagtér 430 literes, és mindehhez 72 centi átmérőjű kerekek tartoznak. Kérdésre elmondták, hogy nem kell aggódni a nagy, 20 colos felnik miatt sem, hiszen az áttervezett felfüggesztéssel (elöl alumínium lengőkarok csökkentik a rugózatlan tömeget) a komfort nem szenved csorbát.
Az utastérben nagyobb méretű és a megszokottnál jobban párnázott ülések várják az utasokat, a műszerfal közepén elrejtették a légbeömlőket, az oldalsóak az ajtókra kerültek. Új elem, hogy a két első ülés közötti konzolon van egy kis méretű érintőképernyő, amellyel az egyébként távolabb lévő műszerfali érintőképernyőt lehet vezérelni, illetve itt lehet szó szerint beírni az utasításokat (pl. navigáció címbeadás). A választható dekorbetétek között új a “kovácsolt karbon”, amely a sportmodell sajátja.
A DS 4 csak elsőkerékhajtással készül majd, a kínálat alján 130 lóerős benzines- és dízel lesz majd, ezenkívül lesz még egy 180 lóerős benzines és mindezt a 225 lóerős rendszerteljesítményű hálózatról tölthető hibrid hajtás koronázza meg. Utóbbi 12,4 kWh kapacitású akkumulátorral 50 km-es elektromos hatótávolságot (WLTP) ígér 3,5 órás töltési idő (konnektor) mellett. Az összes motornál alapfelszerelésként adják a nyolcfokozatú automatikus váltót.