Kifejezetten a kínai pia számára készíti a Citroën kompakt limuzinjait, amelyekből egyszerre készült el a sportváltozat. A C-Quatre nevű limuzin VTS kivitele csak optikai tuningot jelent, a mélyre húzott koptató és küszöbspoiler mellett pirosra fényezett hátsó szárny jelenti az újdonságot. Ennél egy kicsivel többet foglalkoztak a DS 5LS prémiumautóval, amely megkapta a franciák legerősebb motorját is.
Lila fényezéssel, némi extra matrica-dekorral vadítják meg a karosszériát, a sport felfüggesztés 15 mm-rel engedi közelebb az aszfalthoz a felépítményt, 20 colosak a felnik – de nem csak ennyivel tud többet a DS 5LS R. A legfontosabb változás a motortérben történt, ahol az 1,6 literes benzines turbómotor legerősebb változata dolgozik: a 300 lóerő és 400 Nm jelentősen (+30 LE/+70 Nm) meghaladja a a Peugeot 308 RCZ R tudását.
Az utastérben egyedi bőr-alcanata kárpitozás emelhető ki, no meg az a tény, hogy a típushoz egyébként nem elérhető hatfokozatú, szekvenciális váltót használják, ami miatt egy kicsit átalakult a középkonzol alsó része. És egyben ez az egyedüli olyan elem, ami legalábbis megkérdőjelezi a Citroën DS 5LS R sorozatgyártását, hiszen nem valószínű, hogy kézi kapcsolású váltóval készülne a szériaváltozat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!