Nem elégedett meg azzal a Xiaomi nevű kütyügyártó, hogy a saját elektronikáját és szoftverét adja az autógyártóknak, hanem saját autót is készít. Elsőként a Speed Ultra 7, azaz SU7 elnevezésű sportszedánt mutatták meg, ennek a megjelenését az a Li Tianjuan készítette, aki a BMW iX-et is tervezte. Mindent az alacsony légellenállásnak rendeltek alá (Cw érték 0,195), a karosszérián látható szellőzőnyílások funkcionális darabok, a fékek hűtését szolgálják, óriási lett a hátsó diffúzorbetét. Elöl a Mi márkajelzést látjuk, hátul az egyszerűség kedvéért nagy méretű betűkkel írják ki a Xiaomi nevet. A felépítmény hossza 4997 mm, szélessége 1963 mm, magassága 1440 mm és 3000 mm a tengelytávolság.
A Xiaomi SU7-es hátsó (300 LE) vagy összkerékhajtású (300+374 LE) változatban lesz elérhető, az alap akkumulátor a Fudi (ez a BYD autóipari beszállítója) 73,6 kW kapacitású darabja (400 V), az opciós telepet a CATL szállítja 101 kWh kapacitással (800 V), a kínai szabvány szerinti hatótávolság 628-800 km közötti. A csúcsmodell 2,78 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, 265 km/óra az elérhető maximum, a fékút 100 km/órás tempóról 33,3 méter.
Kétféle vezetőtámogató rendszert kínálnak, a fejlettebb 1 lézeres letapogatót, 11 nagy felbontású kamerát, 3 radart, 12 ultrahangos érzékelőt használ, a jeleket 2 darab nVidia Drive Orin chip dolgozza fel, a szoftvert a Xiaomi fejlesztette. A Xiaomi HyperOS oprációs rendszer nem csak az autóban működik, de az kapcsolatban áll a többi androidos okoseszközzel is, például Kínában a gyorsforgalmi utak fizetőkapuin automatikusan tudja fizetni az útdíjat a rendszer (a párosított hitelkártya segítségével).
Amíg a Xiaomi SU7-es még külső segítséggel (BAIC) készült, addig a cég már megmutatta a saját fejlesztésű hajtómotorjait is. A V6 jelzésű 300 LE/400 Nm teljesítményű (400 V), a V6s 374 LE/500 Nm-t tud (800 V), a V8 578 LE/635 Nm teljesítményű (800 V) – ezeket 2025-től gyártják. A saját fejlesztésű Xiaomi akkumulátor 871 voltos feszültségű, legfeljebb 150 kWh kapacitással készül, aktív folyadékhűtéssel és fejlett akkumulátor-felügyeleti szoftverrel. A Xiaomi hőszivattyúja -20°C-os külső hőmérséklet mellett is képes még megfelelően temperálni az utasteret, csak e hőmérséklet alatt kell aktiválni az elektromos fűtést. Saját fejlesztés a 9100 tonnás gigaprés, amellyel a hátsó karosszériamodult lehet könnyen (72 helyett csak 1 alkatrész, 840 hegesztési pont kiváltása, 17%-kal könnyebb elem, 45%-kal gyorsabban legyártva) elkészíteni a Xiaomi szakemberei által kifejlesztett alumíniumötvözetet használva.