Látványos betéttel töltik meg a tigrisorr-hűtőrácsot, de az ember szemét az átalakított, egészen az első kerekekig hátrahúzott légbeömlők vonják magára a felfrissített Kia Ceed orrán. A normál, PHEV, GT-Line és GT modellek között a díszek jelentik az eltérést, amelyek króm, selymesfényű króm vagy vörös színűek lehetnek, illetve a hűtőrács mintája is eltérő.
Elöl nyíl formájú menetfényt tartalmazó LED-es fényszórók jelentek meg, az ötajtósnál GT-Line és GT felszereltségnél jár az oldalanként 48 darab LED-et tartalmazó új hátsó lámpa, az alapmodellnél, a kombi és a Proceed életstílus-kombi esetén nem változtak a hátsó lámpák. Természetesen már az új KIA márkajelzést látjuk mindenfelé, újak a 17 vagy 18 colos könnyűfém felnik, és négy új karosszériaszín (Machined Bronze, Lemon Splash, Yucca Steel Grey és Experience Green) is megjelent a kínálatban. Az utastérben javítottak a digitális műszeregység grafikáján, középre már 10,25 colos képátlójú érintőképernyő kerül.
A motorválasztékból búcsúzott a szívó benzines, a belépőt a 100 lóerős 1,0 literes turbó jelenti, az igazi újdonság az 1,4-es turbót váltó 1,5-ös turbó (160 LE), amihez feláras a 48V-os lágyhibrid rásegítés. A felfrissített Kia Ceed gyártása augusztusban kezdődik Zsolnán, a kereskedésekbe az utolsó negyedévben érkeznek meg az első példányok.