2020. szeptemberében kezdték meg az európai BMW iX3-as szabadidő-autók sorozatgyártását Kínában, az első ügyfélautók az idei év elején érkeztek meg kontinensünkre, hamarosan pedig már felfrissített megjelenéssel és technikával kapjuk a típust, hiszen ezt a kivitelt is utolérte a benzin-, dízel és plug-in változatoknál már korábban bejelentett modellfrissítés.
Itt talán még nagyobb a változás, mint a testvérmodelleknél, hiszen az első hónapokban csak normál megjelenéssel lehetett választani az iX3-ast, a frissítést követően pedig alapfelszereléssé teszik mifelénk az M Sport megjelenési csomagot. Van műszaki újítás is, hiszen újabb generációs hardver és szoftver dolgozik az immár 12,3 colos képátlójú központi érintőképernyővel rendelkező fejegységben. Nem változott a hajtás, továbbra is csak hátsókerékhajtással, 286 LE/400 Nm teljesítménnyel létezik az iX3-as, a 80 kWh kapacitású akkumulátor 460 km-es WLTP-hatótávolságot ígér.
Két modellként kínálja a BMW az akkumulátoros-elektromos szabadidő-autót, Inspiring névre hallgat az alapszint (23 157 000 Ft-tól), már itt is van felhő-alapú funkciókat kínáló navigáció és digitális asszisztens, Impressive-ként lehet megvenni (24 826 600 Ft-tól) a Vernasca-bőrkárpittal, 20 colos felnikkel, Harman Kardon hifivel és fel-a-fejjel kijelzővel szerelt csúcsmodellt.