Már kezdettől fogva jól néz ki az Alfa Romeo Gliulietta, úgyhogy nem csoda, hogy a modellfrissítésnél alig csiszoltak valamit a megjelenésen, és bizony a műszaki változások sora is lényegében kimerül néhány új teljesítménylépcsőben. Ehhez képest a Quadrofoglio Verde nevű forró ferdehátú változatot alaposan átépítették.

Az eddigi vas blokkos 1,75 literes turbómotor helyét a 4C-ben használt, szintén 1,75 literes, de teljesen alumínium négyhengeres vette át, így a teljesítmény 235 lóerőről (5500/perc) 240 lóerőre (6000/perc) emelkedett, a maximális nyomaték változatlanul 340 Nm. Az új motorral együtt jött a dupla kuplungos, hatfokozatú váltó is, mostantól kezdve már nincs kézi kapcsolású váltó a QV-hez.

Nem mintha ez hátrányt jelentene, hiszen még így is 2 tizedet javult, azaz 6,6 másodpercig tart a 100-ra gyorsulás, a végsebességről jelen pillanatban annyit mond a gyár, hogy az meghaladja a 240 km/órát. Elöl 320 mm-es tárcsákat szorítanak a négydugattyús Brembo féknyergek, nagyobb átmérőjűek a kipufogócső-végződések. Az utastérben új műszeregységet, új üléseket és bőrborítást találunk. A Giulietta modell hatvanadik születésnapját egy 500 darabos QV Launch Edition-nel ünnepli meg az Alfa Romeo, amely karbon spoilereket és egyedi, 18 colos felniket kap, három szín közül választhatnak a vásárlók: Alfa Piros, Competizione Piros (három rétegű), és Magnesio Szürke matt fényezés.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!