Kicsit túl sok mindent próbált belezsúfolni a Toyota aktuális, a Párizsi Autószalonon bemutatott tanulmányába, ami az eredeti RAV4-es formatervének zsenialitását, a következő Prius hibrid hajtását és a GT 86-os sportkocsi vezethetőségét ötvözi. Az első leginkább személyes megítélés kérdése, a másodikról ennél többe nem árulnak el, a harmadikat meg senki nem próbálhatja ki, hiszen még a gyári pilóták se hajtották meg a C-HR elnevezésű alkotást.
Ezeknél sokkal fontosabb – bár nagyjából ugyanannyira kézzelfogható -, hogy a tanulmány alatt már a Toyota következő generációs technikája lapul. A következő négy dolgot tudjuk biztosan: a karosszéria hossza 4350 mm, a szélessége 1850 mm, a magasság 1500 mm, és 2640 mm a tengelytávolság.
Akár hiszik, akár nem, a japán gyár azt állítja, hogy a meglehetősen mozgalmas forma nem egy új korszakot jelez előre, az épp csak az aktuális megjelenés továbbfejlesztése. Ráadásul ha lehet hinni a pletykáknak, akkor hamarosan bemutatkozik az a sorozatgyártású autó, amelyet főbb vonalakban a C-HR előlegez meg. Nagy hasmagasságú, Auris karosszériával ellátott Toyota-prototípusokat fényképeztek már, ami arra utal, hogy a RAV4 alá pozicionált új szabadidő-autóját már teszteli a gyár.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!