Az 1-es sorozatnál kívülről két szín és öt felni jelenti az újdonságot, a lényegi eltérés bent van, ahol a műszerfaltesten belül kicserélték a műszeregységet és a középkonzolt is. Utóbbin immár jól látszanak majd az ujjlenyomatok, hiszen fényes fekete burkolatot kap. Új elem még a Shadow széria, amelynél króm helyett fényes fekete a hűtőrácskeret, a kipufogóvégződés. A Professional navigáció vásárlói nagyobb, 8,8 colos képátlót, érintőképernyőt és csempés menüt kapnak.
A normál 2-es sorozatnál az első lökhárítóban megnövelték a légbeömlők méretét, és három új szín közül is lehet választani. Alapfelszerelés lett a LED-es fényszóró, módosították a hátsó LED-es lámpa betétjét is. Az 1-eshez hasonlóan itt is frissült a műszerfal. Új elem a kínálatban a 218i, ami az 1,5-ös turbó 136 lóerővel. A 2-es GranTourer esetén ez a blokk már 140 lóerőt tud. Az M2-esnél csak a fényszórókat cserélték le.
Az X1-es szabadidő-autónál is 140 lóerős háromhengeres benzines lett az alapmotor, ezen kívül a 192 lóerős, 2,0 literes benzines már elsőkerékhajtással, és 7 fokozatú dupla kuplungos váltóval is elérhető lesz. A 3-asban is megjelenik az új Professional navigáció, a Shadow Edition, széria a LED-es fényszóró. Az 5-ös sorozatnál a 20i jelzésű, 184 lóerős benzines alapmotor jelenik meg, illetve a 25d jelzésű, 2,0 literes biturbó dízel 230 LE/500 Nm teljesítménnyel, a 40d pedig 320 LE/680 Nm teljesítménnyel gyarapítja a választékot. A 7-es sorozatnál az M760Le xDrive-ból ismert segédek (hárommal több) kerülnek a fedélzetre.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!