Londonban vannak olyan kerületek, ahol nem kötnek casco-t a Range Roverekre, olyan nagy számban lopják a luxusterepjárókat. A probléma olyan súlyos, hogy a modellfrissítés alkalmából a gyár is lépett, és olyan fejegység került az autóba, amely üzenetben értesíti a gazdát (párosított okostelefon), ha megszólal a riasztó. Ez azonban nem ér sokat, hiszen a kódfeltörő készülékkel készített álkulccsal nyitva az ajtókat nem szólal meg a riasztó…
A 10 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező InControl Touch Pro fejegység ezen kívül új funkciókat is kínál, például alkalmazással vezérelheti a sofőr az ajtók-ablakok zárását, távolról vezérelhető a klíma, és automatikusan importálja például az előre megtervezett útvonalat a navigációhoz. Új vezetési segédeket kap a Range Rover, a fáradtságfigyelő mellett sávtartó segéd és automatikus vészfékezés is van a fedélzeten. Olyan távolságtartó tempomat is elérhető lesz, amely a táblafelismerő jele alapján állítja be a sebességet.
Van egy új erőforrás, a 3,0 literes kompresszoros V6-os 340 LE/450 Nm teljesítménnyel, ezzel 7,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 96 km/h sebességre az óriási terepjáró. Van egy új felszereltség, az SVAutobiography Dynamic csak az 550 lóerős kompresszoros V8-assal választható, pirosra fényezett Brembo féknyergekkel, grafit színű hűtőráccsal rendelkezik. Utasterében gyémántvarrású bőrülésekkel, fekete színű fabetétekkel és vörös bőrbetétekkel tér el a normál SVAutobiography változattól.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!