Közreadta az első vázlatokat az orosz piac számára készülő Volkswagen Polo Sedanról a gyár, és azok alapján azt lehet megállapítani, hogy nem a modern, az MQB A0 építőkészletet használó Virtus nevű modellt kapják meg az oroszok, hanem a nálunk már leváltott, a PQ25-ös padlólemezre épülő Škoda Rapid orrát és hátulját alakítják át.
A költségek alacsonyan tartása végett csak az A oszlop előtti részt és a hátfalat változtatják meg, az aktuális VW-archoz igazítják a megjelenést és már az új márkalogót viseli magán a Polo Sedan. Egyedi a műszerfal, felár ellenében 8,25 colos képátlójú lehet a központi kijelző és vetített műszeregység is elérhető. Műszakilag nincs különbség a Škoda Rapid és a Volkswagen Polo Sedan között, tehát az 1,6-os szívómotor (90 vagy 110 LE) vagy az 1,4-es turbó (125 LE) kérhető, előbbihez ötös kézi kapcsolású vagy hatos automatikus váltó párosítható, míg a TSI-hez hétfokozatú DSG-t adnak.