Augusztusban állt le a Chevrolet Bolt villanyautók gyártása, miután a megszaporodó akkumulátor-tüzek miatt a GM által indított belső vizsgálat kiderítette, hogy két probléma együttes fennállása (szakadt anód és meggyűrődött szeparátor) esetén gyulladnak ki az LG által gyártott akkumulátorok. A forgalmazás leállításával együtt azt is kérte a GM, hogy a már eladott autók – ebbe beletartoznak az Európában Opel Ampera-e néven értékesített példányok is – tulajdonosai is fokozott óvatossággal használják az autót, ne töltsék 90%-os szint fölé az akkumulátort, ne hagyják 15% alá merülni azt, és legalább 15 méterre parkoljanak más járműtől vagy ingatlantól.
Elemzők szerint mintegy 1,8 milliárd dollárba kerül az egész manőver a GM-nek, hiszen nem gazdaságos minden egyes akkumulátor-cella épségét fizikai szemrevételezéssel ellenőrizni, hanem cserélni kell az akkumulátorokat. Arról nincs hír, hogy ebből az összegből mekkora részt vállal majd át az akkumulátor gyártója, az LG. Utóbbi cég mérnökei csak most prezentálták azokat a gyártástechnológiai módosításaikat, amelyek megakadályozzák a gondot okozó problémáknak a kialakulását. A GM is rábólintott erre, úgyhogy már megkezdődött a javított akkumulátorok gyártása, így a terv szerint október közepén újraindul a Chevrolet Bolt és Bolt EUV villanyautók gyártása. Nagyjából ekkor érkeznek meg az első csere-akkumulátorok az észak-amerikai kereskedésekbe – az LG megnöveli a gyártókapacitást, hogy a lehető leggyorsabban menjen a visszahívási akció. Az akkumulátor-cserével együtt új diagnosztikai szoftvert is kapnak majd az autók, amellyel hamarabb fel lehet fedezni az esetleges problémákat. A GM egészen biztosan kicseréli a 2017-19 között gyártott autók akkumulátorát, és egyelőre vizsgálják, hogy az új szoftver segítségével elkerülhető-e ez a költséges beavatkozás a 2020-22-es modellévű példányoknál, vagy azoknál elég csak a problémás cellák cseréje.