Mindössze 3,1 l/100 km-es átlagfogyasztásával a legtakarékosabb Volkswagen volt a Polo TDI BlueMotion, most azonban befejezték a forgalmazását, mert túlságosan kevesen vásárolták. A benzinmotoros Polo TSI Bluemotion (4,1 l/100 km) továbbra is a kínálat része marad, nem szűnik meg a BlueMotion modell.
A Polo TDI BlueMotion esetén az 1,4 literes, háromhengeres dízel 75 lóerővel került a motortérbe, a normál változathoz képest módosított aerodinamika, alacsonyabb hasmagasság, hosszabb áttételezésű váltó jellemezte a 17 075 eurós autót – 1300 euróval drágább a normál TDI-nél, a szabványos átlaga 0,4 l/100 km-rel alacsonyabb. A problémát azonban a benzinmotoros Polo TSI BlueMotion jelenti, ami ugyanilyen spórolós megoldások mellett 95 lóerős teljesítményt és 4,1 l/100 km-es átlagot nyújt 15 925 eurós áron. A benzines BlueMotion változathoz képest csak bőven 100 000 km-es futásteljesítmény fölött éri meg a dízel BlueMotion beszerzése, és ere úgy tűnik rájöttek a vásárlók is.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!