A szélsőségek autója az Aston Martin Valkyrie, amelynek közúti változata a szívó V12-es ünneplésére készül, a versenyautóval pedig a hosszú távú bajnokságban indulnak majd. Most pedig bemutatták azt a változatot, amely túlmutat mindkét eddigi alkalmazáson, és a pályanapokon kívül más alkalommal nem legális a használata.
Az AMR Pro kivitel kiindulási alapján a versenyautó jelentette, így hiányoznak belőle a rendszámhoz szükséges, de a pályán felesleges dolgok, a tempó maximalizálása érdekében pedig megnyújtották a tengelytávolságot (+38 cm) és kiszélesítették a nyomtávot is (elöl +96 mm, hátul +115 mm), így az FIA által előírt szabályoknak már nem felel meg a konstrukció. Szóval marad a saját versenypálya vagy a gyár által szervezett pályanap az autó tudásának élvezetére – utóbbiakon az F-1-es pilóták is segítenek majd az ügyfeleknek.
A 6,5 literes V12-es szívómotor leszabályozási fordulata 11 000/perc, maximális teljesítménye meghaladja az 1000 lóerőt, és jelen esetben a tömegcsökkentés érdekében megszabadultak a hibrid rásegítéstől. További spórolást jelentenek a műanyag ablakok, a karbonból sütött lengőkarok. Pontos teljesítményadatokat majd később közölnek az Aston Martin Valkyrie AMR Pro-ról, addig annyit árultak el, hogy a 13,7 km hosszú Le Mans-i pályán 3:20-as köridőre lesz képes, ami az aktuális LMP1-es versenyautókkal van egy szinten. Az első megrendelők már az idei negyedik negyedévben megkapják autójukat, mind a 40 példány baloldali kormánnyal készül.