Ma már egyszerűen nincs pénz olyan játszadozásra, mint a Scénic RX4 számára a Steyr-Puch által kifejlesztett összkerékhajtás. Ahogy az előző generációs Scénic szabadidő-autós megjelenésű változata, a Conquest, úgy a harmadik generációból készített Xmod változat se kap összkerékhajtást. Annyi változás azonban van, hogy az új ESP-ben már elektronikus differenciálzár funkció is van.
Amúgy nagyjából maradt a régi recept szerinti átalakítás: kicsit megemelt hasmagasság, fekete műanyag védőburkolat az alsó részen. Ezüst színűek a tetősínek, csak itt használják a 16 colos könnyűfém felniket, és a normál Scénictől eltérő az orr is, hiszen – ha nem is funkcionális, de – légbeömlő nyílást helyeztek el a márkajelzésnél.
Többféle erőforrással is meg lehet majd vásárolni a Renault Scénic Xmod-ot, de ezeket csak a Genfi Autószalonon esedékes bemutató alkalmából részletezik. Addig csak annyit mondanak, hogy az új Energy generációba tartozó 1,4 literes, 130 lóerős benzines turbómotor is elérhető lesz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!