A 2014-es Toyota Tundra nagy méretű platós kisteherautó bevallottan a kategória legnépszerűbb szereplőjét, a Ford F-150-est másolja belül. Igaz, a japánok ezt úgy fogalmazzák meg, hogy a vásárlók igénylik az ezüst betétet és a kerek légbeömlőket…
Amúgy egy kicsit kiegyenesítették az egyébként lágy ívekkel megrajzolt karosszériát, nagyobbra vették a hűtőrácsot, krómos külső héjat kapott az első lökhárító. Van egy új csúcs felszereltség „1794 Edition” néven, amivel annak a ranchnak az alapítására utalnak, ahol a Toyota tundra pickupot készítő üzem ma áll.
Műszakilag nincs semmi újdonság, a javított aerodinamika miatt minimálisan csökkent a szabványos fogyasztás. Az alapváltozatba 4,0 literes, 270 lóerős V6-os kerül (5 fokozatú automatával), a 4,6 literes V8-as 310 lóerős (6-os automata) és van egy 5,7 literes, 381 lóerős V8-as is (szintén 6-os automatával). Szeptembertől lehet megvásárolni a felfrissített Toyota Tundrát.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!