Első életjelként a Ford Ranger alapján készülő tüzelőanyagcellás-elektromos Warrego nevű pickupról közölt információkat a H2X Global nevű startup, amely időközben a KTM Technologies nevű fejlesztőcéggel (a motorkerékpár-gyártó leányvállalata) is szerződést kötött. A két cég együttműködésének lesz majd hamarosan az eredménye a Darling elnevezésű modell, amelyről most közölték az első digitális ábrákat.
Haszonjárműként (zárt és járóképes alváz) és taxiként (6-10 személyes utastér) akarják gyártani 3 hosszal a H2X Darling-ot, amely a Smart Chassis nevű műszaki alapra épül. A rövid karosszériában 4,6 m3, a közepesben 5,1 m3, a hosszúban 5,8 m3-es a raktér, változattól függően 1-2,55 tonna a vontatási kapacitás. A hajtásról és a tüzelőanyagcelláról nem közöltek még információkat, de azt elárulták, hogy egy feltöltéssel több mint 400 km-es hatótávolságot akarnak elérni. A H2X Global jelenleg tárgyalásokat folytat egy bérgyártással foglalkozó piaci szereplővel a projekt megvalósítása tekintetében, ha a meg nem nevezett partner életképesnek ítéli a H2X Darling-ot, akkor is még pár évet igénybe vesz majd a fejlesztés és a sorozatgyártás beindítása.