Meglehetősen kicsi piaci rést fedezett fel magának a Polaris, amikor piacra dobta a Slingshot nevű háromkerekű járművét, amely egészen mostanáig a GM-től származó 2,4 literes 170 lóerős négyhengeressel készült. Ettől megszabadultak, ráadásul nem beszállítót váltottak, hanem saját maguk fejlesztettek ki egy 2,0 literes szívómotort, amely alaphelyzetben 180 lóerős, a gazdagabban felszerelt változatban pedig 203 lóerős. A vezetési élmény volt a középpontban, ezért emelték a leszabályozási fordulatot 8500/percre.
Fontos változás még, hogy a kézi kapcsolású váltó alternatívájaként megjelent a kínálatban a robotizált váltó, amelynek 1600 dollár a felára. Az utastérben új ülések, kormánykerék javítja az ergonómiát, akár 7 colos érintőképernyővel rendelkező fejegység is választható. Kívülről a karcsúbb lámpákról és első sárvédőkről lehet felismerni a legújabb Polaris Slingshot-ot.