A kynai Yanfeng autóipari beszállító szerint itt az ideje, hogy az autóbelsők is lekövessék a jelenleg zajló technológiai átállást, azaz a változó fogyasztói igényekhez alakuljanak. Egyszerűbb megjelenés és hangsúlyosabb digitális tartalom alakítja át a formát, ezzel párhuzamosan sokkal nagyobb szerepet kap a fedélzeti hifi, hiszen annak egy süketszoba-szerűen elszigetelt belső térben kell működnie – a villanyautóknál a mindent eltussoló motorhang híján minden zajforrást igyekeznek kiszűrni a mérnökök. Az egyszerűbb felépítés gyorsabb és ezáltal olcsóbb gyártást is eredményez.
A Yanfeng 2019-ben kezdte fejleszteni saját hifijét, a Cymaticx technológia a hangképzés, hangterjedés és hangészlelés minden részletét figyelembe veszi a dinamikus (irányított) hangzás kialakításakor, a Holosound technológia az ügyfélre irányítja a hangot (figyeli a fejmozgást) és nem csak a fülön, hanem a testen keresztül (rezegtetés) is továbbítja az információt. A zéró terhelés ülés a beépített érzékelők segítségével automatikusan a felhasználóhoz alakítja az üléspozíciót, az érzékelt nyomás alapján állítja a párnákat. Ha mocorgást érzékel, ami fáradásra utal, automatikusan elindítja a masszázsprogramot, ha ez nem lenne elég, álló helyzetben (pihenés, vagy töltésre várás) alatt gombnyomásra 126°-os szögben hátrahajtható a támla. A ClickRim kormánykerék lényege, hogy jelentősen lerövidíti a gyártáshoz szükséges időt. Ma mintegy 1 órába telik egy kormánykerék elkészítése – a fémvázra fel kell vinni a habot, majd a fűtő/érzékelőréteget, végül azt be kell vonni. A Yanfeng kormánykereke kevesebb rétegből épül fel, kézi munka nélkül összeszerelhető, és mintegy 20 perc alatt elkészíthető.