Még 2018 elején mutatták be a Suzuki Futur-S nevű tanulmányautót, amelynek szériaváltozata a hírek szerint már szeptemberben bemutatkozik. A Maruti által gyártott modell S-Presso néven kerül majd a kereskedésekbe, és az Alto miniautót váltják ki vele a Suzuki kínálatában. Utóbbit csak drágán lehet az egyre szigorodó károsanyag-kibocsájtási és biztonsági előírásokhoz igazítani, ezért döntöttek a váltás mellett.
Noha a felépítés szabadidő-autós lesz, a Heartect padlólemezre épülő modell olcsóautó lesz, legfőbb ellenfeleként a Renault Kwidet nevezték meg – összkerékhajtás még felár ellenében se lesz választható. Egyedüli motorként az 1,0 literes, 68 lóerős háromhengerest kínálják majd, amihez ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált váltó csatlakozik, lágy-hibrid hajtás nem lesz az S-Presso-hoz, de 2020-ban CNG-s változatát is bemutatják majd.