2026-ra lesz kész a Toyota új villanyautó-generációja, amely a japánok reményei szerint már szilárdtest-akkumulátort és a mainál kisebb méretű hajtáslánc-komponenseket használ. Utódot kap a bZ4X, lesz elektromos Landcruiser, új sportkocsi, és minden bizonnyal az itt látható, egyelőre egyszerűen csak EPU, azaz Electric Pick Up névre hallgató pickupot is megvalósítják.
Az EPU, azaz Electric Pickup megjelenését a kaliforniai stúdióban készítették, és jelenleg a költség/megtérülési számítások vannak folyamatban, amely alapján meghozzák a majd a döntést az esetleges sorozatgyártásról. Az EPU 5070 mm hosszú, a tengelytávolsága 3350 mm, a raktér alaphelyzetben 1372 mm hosszú, a platóajtó ledöntésével már 1829 mm-re nyúlik, a hátsó ülés ledöntésével az első üléstámláig mérve 2438 mm hosszú a plató. Ha pozitív döntés születik, leghamarabb 2026-ban, a Toyota következő generációs villanyautóival/szilárdtest-akkumulátorral jöhet az Electric Pickup szériaváltozata.