A kínai Dayun cég alapvetően haszonjárműveket gyárt, a személyautó-piacon eddig csak a teherautók alapján készített személyszállítókkal volt jelen. Egészen mostanáig, hiszen megalapították a Yuanhang nevű elektromos autókat kínáló prémiummárkát, ami rögtön 2 luxusautóval kezd, és 2024 vége felé érkeznek a sportosabb csomagolással rendelkező változatok.
Érdekes módon nem egyszerre, hanem 24 óra eltéréssel mutatták be az Y6 elnevezésű luxusautót (hossz 5270 mm, szélesség 2000 mm, magasság 1500 mm és 3130 mm-es tengelytávolság) és a H8-as luxus szabadidő-autót (hossz 5230 mm, szélesség 2015 mm, magasság 1760 mm és 3126 mm-es tengelytávolság). Közös vonás a 17,38 colos képátlójú központi érintőképernyő, a fel-a-fejjel kijelző és a 27 hangszórós hifi, a 2-es szintű önvezetésre képes vezetőtámogató rendszer (automata parkolás külső vezérléssel), és a 4 elektromosan állítható, fűthető/szellőztethető masszázsfunkciós ülés.
A Yuanhang Y6 esetén a hátsó ülés középső helyének lehajtásával férnek hozzá az utasok a hátsó indukciós töltőhöz és a pohártartókhoz, de a fejtámlák hátulján itt is képernyők vannak – a vezérlést az ajtón lévő díszlécben található gyorselérést biztosító kapcsolók könnyítik meg. A H8-as szabadidő-autónál a középső sorban kényelmes fotelek vannak, a 3. sorban 2 pótülést találunk. Hátsó vagy 2 hajtómotoros összkerékhajtás (340 vagy 680 LE rendszerteljesítmény) közül lehet választani, akkumulátorból 88,4 kWh, 100 kWh vagy 150 kWh áll rendelkezésre – utóbbival az engedékenyebb kínai szabvány szerint 1000 km-t meghaladó a hatótávolság.
Amíg a 2 luxusautó már rendelhető, az év vége felé ugyanezek az autók már sportosabb körítéssel is elérhetőek lesznek – a méretek alapvetően nem változnak és az üvegek is csereszabatosak maradnak. Az Y7 nevű személyautónál felfelé nyíló első ajtók és élesebb élesebbek lámpák jelentik a változást, a H9-es szabadidő-autónál extra LED-es világítás és szintén élesebb részletek jelentik az egyedi vonást. A Yuanhang Y7 és H9 ugyanazt a műszaki tartalmat kapja, mint a testvérek.