Kínában jelenleg is a Buick márka egyik népszerű terméke a GL8-as egyterű, amelynek luxusváltozatát előszeretettel vásárolják vállalkozások, hogy azzal szállítsák ügyfeleiket. A kényeztetést emeli új szintre a Guangzhou-i Autószalonon bemutatott GL8 Flagship, azaz zászlóshajó névre hallgató tanulmány.
A kínai formatervezők által megálmodott autóval a GL8-as hamarosan érkező következő generációját vetítik előre, bár sokat fognak még finomítani a megjelenésen, például nem várható, hogy a panoráma üvegtető ebben a formában megmarad. Rugalmasan alakítható a belső tér, ami azt jelenti, hogy a hátsó félkörívben húzódó üléspaddal szembefordítható az anyósülés, teáscsésze-tartót is kapnak az utasok.
A műszerfalon nem csak a képernyő teljes szélességű (30 col képátló), de a fel-a-fejjel kijelző is a szélvédő teljes felületét lefedi. A hifinek annyi az újdonsága, hogy a hangszórókat a fejtámlákban helyezték el. Amíg a Buick GL8 Flagship a sanghaji fejlesztőközpont terméke, a Smart Pod elnevezésű önjáró személyszállítót az Egyesült Államokban készítették.
Itt már nem a kényeztetés volt a fő szempont, hanem a használó termelékenységének javítása, azaz hogy az utas helyváltoztatás közben is dolgozhasson – arról nem szól a képzelt helyzet, hogy beletartozik-e a munkaidőbe az utazás… Az Ultium villanyautó-alapra építették fel a járművet, amelyben két menetirányba néző luxus-ülőhely van (gombnyomásra ággyá alakuló fotelok masszázs-funkcióval), és velük szemben egy lehajtható üléspad további két embernek. Alapesetben itt egy 50 col képátlójú kijelző található, amelynek a segítségével dolgozhatnak/szórakozhatnak a fő helyeken ülők.
Az utastérben fenntartható forrásból származó prémium anyagokat használnak, de azt már nem fejtik ki, hogy itt pontosan mire gondolnak, az aktív zajkioltás miatt mesterséges menetzajjal töltik meg az utasteret, hogy ne legyen zavaró a csend. Azt nem árulták el, hogy a Buick Smart Pod hány évre tekint előre a jövőbe, azaz mikor várható egy hasonló, önvezető személyszállító jármű megjelenése az utakon.