A normál kombi és a Sportback kupé karosszériával is elérhető lesz majd az Audi e-tron S változata – persze csak miután sikerült végre megoldani az akkumulátor-hiányt. Egy évvel ezelőtt debütált az autó álcázott formában, amikor egy sísáncon hajtottak fel vele, Genfben pedig a sorozatgyártású kivitelt ismerhetjük majd meg.
Elöl egy, hátul két villanymotor hajt, a rendszerteljesítmény hosszú távon 435 LE/808 Nm, azonban nyolc másodperc erejéig 503 LE/973 Nm leadására is képes ez a hajtáslánc, aminek köszönhetően már 4,5 másodperc alatt megvan a 0-100 km/óra gyorsulás, a csúcssebesség 210 km/óra. A két hátsó villanymotorral arra is képes az autó, hogy kanyarban az ívkülső kerékre 220 Nm-rel több teljesítményt küld, ami a nagy sebességű kanyarodást segíti. Az akkumulátor 95 kWh kapacitású lesz, 150 kW-os töltővel mintegy fél óra alatt lehet 80%-os szintre tölteni a telepet.
Légellenállás szempontjából sokat dolgoztak a kerékjárat-szélesítéseken, ezen felül a fékekre hűtőlevegőt szállító csatornák is vezérelt nyitásúak, ezeknek köszönhetően a légellenállási együttható Cw 0,28-ról Cw 0,26-ra csökken az e-tron S esetén. Az első kerekeknél 400 mm-es féktárcsákat és hatdugattyús nyergeket használnak. Alapáron 20 colosak a felnik, 21 és 22 colosak választhatóak felár ellenében. A légrugózást úgy programozzák, hogy az alapesetben lehetséges 76 mm-es állítási tartományon felül Dinamikus módba kapcsolva az autót extra 26 mm-rel csökken a hasmagasság.