2021. májusában adtak hírt arról, hogy Tatárföldön elindították az Aurus sorozatgyártását, azonban nem sikerült még csak megközelíteni sem a tervezett évi 600 Senat limuzin és évi 5000 Kommendant szabadidő-autó legyártását, évi legfeljebb pár tucat példányt készítettek. Azonban ez nem szegte a kedvét az orosz államnak, a NAMI kutatóintézet most elkészítette a Senat felfrissített változatát, amellyel már Szentpéterváron próbálnak újra szerencsét. A tervek szerint az év végén kezdik majd az egykori Toyota-gyárban az Aurusok gyártását, a már ismert modellek mellett lesz majd kisebb méretű volumenmodell is a palettán – az orosz autóipar aktuális receptje alapján kínai segítséggel.
Az orosz állami autóipari kutatóintézet, a NAMI által kifejlesztett Aurus Senat felfrissített változata Vlagyimir Putyin elnöki beiktatásán volt először látható, ahol rögtön az Aurus Merlon nevű akkumulátoros-elektromos motorkerékpár is látható volt a kíséretben. Utóbbi a moszkvai Kreml egyik bástyájáról kapta a nevét, és a rendvédelmi szerveknek szállított változat folyadékhűtésű akkumulátort kap, így tartósan tud 200 km/órával haladni, a léghűtéses akkuval szerelt civil példányok csak rövid ideig tudnak majd ilyen gyorsan menni.
Az Aurus Senat limuzinnál az eddigi klasszikus-konzervatív megjelenést technokrata-modern külsőre cserélték, ami azt jelenti, hogy keskenyebbek és szélesebbek lettek a LED-es lámpák, a fényszóró LED-mátrix technológiát használ, átalakult a hűtőrács betétje, a hátsó rendszámtábla leköltözött a lökhárítóba. Az igazi változás az utastérben történt, ahol mindent kicseréltek. Teljesen új a műszerfal, ahol megszabadultak az egy csíkba rendezett szuperszéles képernyőtől, helyette a klasszikus megjelenést követik a digitális műszeregységgel és a középkonzolt és a korábbi fizikai kapcsolókat kiváltó nagy méretű központi érintőképernyővel. Nincs már előválasztókar és központi kezelőszerv az ülések közötti konzolon, helyette egyszerű kapcsolókat találunk itt, az ülésállításra szolgáló kapcsolókat az ajtókárpitra tették át. Módosították a kormány és az egyéb kezelőszervek elhelyezését, csökkentették az utastér zajszintjét.
A hátsó sorban egyedi fotelekkel rendelkező Aurus Senatról is vannak már képek, immár teljes hosszúságú az ülések közötti konzol, amiben indukciós telefontöltő is helyet kapott. A könyöklő végén lévő kijelző valójában kivehető táblagép, ami a fedélzeti rendszerek vezérlésére szolgál, az első ülések háttámláján lévő monitorokhoz kamerákat is helyeztek, így kényelmesebb a videókonferenciák lebonyolítása. A ki- és beszállás megkönnyítésére már elérhető az elektromos mozgatású ajtó. A 2025 elején kereskedelmi forgalomba kerülő Aurus Senat műszaki változásairól egyelőre annyit közöltek, hogy módosították a fékrendszert, áthangolták a légrugós felfüggesztést és a lágyhibrid hajtást is, pontosabb részleteket csak később közölnek.