Három évvel ezelőtt váltott Ford-ról Isuzu alapra a Mazda BT-50-es pickup, amelynek most rögtön több, fokozott terepképességű változatát is megmutatták Ausztráliában, az SP Pro megjelenése sportosabb, míg a Thunder Pro ízig-vérig terepjáró. A motor 1,9-es (150 LE) vagy 3,0 literes (190 LE) turbódízel lehet, a váltó minden esetben 6 fokozatú automatikus.
Az SP felszereltségen alapuló SP Pro esetén 18 colos felniket, a hűtőrácsba épített LED-es kiegészítő fényszórót és matricadekort használnak, a rugók és lengéscsillapítók átalakításával 51 mm-rel növelik meg a hasmagasságot – a csomag ára 7668 ausztrál dollár. A Thunder Pro az Old Man Emu tuningcég által kifejlesztett, külső olajtartályos, szereléssel állítható keménységű lengéscsillapítókat használ, acél lökhárító kerül előre, kérhető a tetőre kivezetett szívósor – utóbbi nélkül 9046 ausztrál dollár a csomag ára.